,,Trolle”-bajka animowana. Co i jak? (Opisy bajek animowanych) #1

Trolle to opowieść o pewnych stworzeniach-rozśpiewanych, roztańczonych i… rozprzytulanych! Animowany film przygodowy ze studia DreamWorks Animation. Tytułowe trolle to przepełnione radością życia, rozśpiewane stworki, które obdarzono bajecznie kolorowymi włosami, układającymi się w najniezwyklejsze fryzury. Magiczna kraina trolli zmieni się na zawsze, gdy jedna z jej mieszkanek, Poppy, wyruszy z misją ratunkową, która zaprowadzi ją w szeroki, nieznany dotąd świat… Poppy nigdy nie zmierzyła się z prawdziwym wyzwaniem, dlatego jest taka szczęśliwa. Natomiast Mruk, jest ponury, nie cierpi śpiewać i tańczyć jak inne trolle. Aż do pewnego momentu… 


Tak, (właściwie) do tych dwóch momentów.

papa!

Hejo!

Tyle mnie nie było… sorki! Teraz powracam. No właśnie-przed Mikołajem i Świętami Bożego Narodzenia. Ale nie po to tu przyszłam: przyszłam po to by coś napisać! Ale przed tym opowiem coś o tych dniach.

6 grudnia, Św. Mikołaja-każde dziecko czeka na ten dzień! Prezenty i wspaniały czas! Ale jednak ten dzień, 6 grudnia, upamiętnia przykrą datę-śmierć Św. Mikołaja. Jednak cieszmy się tymi dniami!                                                                                                            Boże Narodzenie:                                                                                                                    24 grudnia, Wigilia-rozpoczęcie obchodów świątecznych wieczorem dnia poprzedzającego. Spędzamy czas z rodziną, jedząc 12 potraw!                                           25, 26 grudnia, Boże Narodzenie-Święta Bożego Narodzenia to czas pełen magii, czarów, radości i piękna.
Czas spełniania marzeń i okazywania sobie wzajemnie troski i miłości.

To  pa!

Serdecznie was przepraszam!!!

Teraz tak wiele czasu spędzam na blogu: www.malykrolikmitek.blog.pl . No i teraz muszę dać wpis, bo ostatnio kiedy pisałam to było 9 sierpnia i do tego nie było to nic wielkiego, ponieważ to sama piosenka… Bardzo przepraszam, że tak rzadko tu pisałam, moi fani… Ale gdy jesteście na mnie zawiedzeni to wejdźcie na bloga o króliku Mitku. Tam w pierwszej czy w drugiej linijce w tym wpisie jest jego adres, ale dam ponownie: www.malykrolikmitek.blog.pl .

Teraz chcę już dać normalny wpis bez przeprosin… Chodź i tak bardzo was przepraszam  :cry:! Ale zacznijmy normalny wpis.
Helo! Dawno nie czytaliście na tym blogu wpisów. I bardzo szkoda! I wiem, że jesteście zawiedzeni, ale was przeprosiłam, więc reszta z tym XD. Teraz bd się starać choć dwa razy w tygodniu coś tu napisać! Więc super! A co się zbliża? Zbliżają się święta! Na blogu o moim króliku znajdziecie już serię „Święta z Mitusiem” i dotyczące tego wpisy znajdziecie już dwa XD. Jest także piosenka „Coraz Bliżej Święta”. Na blogu już czuć tę atmosferę. Atmosferę Świąt Bożego Narodzenia XD! Nie mam dużo czasu aby to tak spoko, luz pisać długo czy co, ale nie będzie za mało. Chciałabym tu zrobić serię „Święta tuż, tuż!”, ale już chyba na to się spóźniłam i chyba już nie zrobię… Ale sami zdecydujcie, napiszcie w komentarzach. Jeżeli jesteście za, to napiszcie „Tak, jasne! Będzie ciekawie.”, a jeżeli przeciw, to „Oj, za późno, na przyszły rok pośpiesz się z tym!”. Ja coś czuję, że więcej odpowiedzi będzie za, ale nic, nigdy nie wiadomo XD! No i takim wpisem, zbliżamy się do końca!

Pa! XD!

I love muzyka! ”5″

Dziś dam 2 piosenki, moja na 2 miejscu i na 3. A natomiast…

2 miejsce:

3:

Fajne? Która lepsza? Mam konkurs-Którą najbardziej lubisz piosenkę z moich? Naucz się jej na pamięć. (Ojć! To konkurs dla osób znajomych, np. MC i PŻ).  I zaśpiewaj ją w sobotę. Wybiorę tę osobę która ładniej zaśpiewała i ogłoszę wyniki.

To papa!

I love muzyka! „4″

Mogłabym dać w jednym wpisie 10 piosenek, ale zasady są takie, że 1 czy 2, ale ja wolę powoli. Robić Wam niespodzianki. A więc proszę, też ją lubię:

I co? Jak? Fajna muza, ale moją ulubioną jest „Zbyt wiele”. A dla Was jak? Szkoła na 11:40, czy zdążę? Króciutki wpisik będzie. A waszym zdaniem jest to rap czy hip hop? A więc cześć! Dam fotkę na koniec (Hunter, Mishel akademia tańca):

Hanter i miszel

 

Pa, pa

 

I love muzyka „3″ (dla Latino)

Mam dwie piosenki fajne z Latino, tutaj proszę:

Podobają się? Mam nadzieję, że tak. Znalazłam je przed chwilą. Zaciekawiły mnie. Chodź Latino nie jest w moim stylu, można posłuchać! A więc miłego słuchania tego typu muzy! Polecam w 60%/100%. Lecz każdy ma inny gust. Ja hip hop czy rap MC latino… I tak to już jest. Nadal piszcie style a ja postaram się je znaleźć. Jejku nie mogę przestać słuchać piosenki „Zbyt wiele” a Wy możecie?

Papa